Roesgaards årsrapport for 2019/20

6. november 2020

Vi har netop offentliggjort regnskabet for 2019/20 og kan konstatere, at det er gået godt. Vi har oplevet vækst på tværs af alle forretningsområder og tæller 95 medarbejdere pr. 30. juni 2020 og mere end 3.000 kunder.

Læs uddraget af vores årsrapport her.

 

Et nyt rekordår

Hos Roesgaard er vi drevet af høj faglighed, langvarige relationer og vækst. Dette afspejles også i regnskabet for 2019/20, som er et nyt rekordår med en omsætning på 81 mio. kr. - en vækst på mere end 10% i forhold til sidste år. 

Året har været præget af travlhed, ikke mindst på grund af COVID-19, som ramte verden med storm. Vi måtte alle træffe hurtige beslutninger og forsøge at agere i en ny virkelighed med COVID-19 som vilkår med et prioriteret fokus på vores medarbejdere og kunder. Dog er vi igen i år lykkedes med at komme godt i mål med regnskaberne til tiden takket være en ekstra indsats fra vores medarbejdere og partnere. 

 

Fra traditionel revision til rådgivningshus med tunge kompetencer 

Mangfoldigheden i huset har betydning for vores vækst og rådgivning til kunderne. Vores bagland har altid været uden begrænsninger, men vi har nu samlet ekspertisen i huset, hvor vi forener revision, rådgivning og jura til værdi for både vores kunder og os selv. 

Vores consulting-afdeling er vokset fra 4 til 11 medarbejdere det seneste år, og vores juridiske afdeling fra 2 til 9 medarbejdere siden 2018.

 

Forventninger til 2020/21

Roesgaards ambition er fortsat at være førende inden for branchen, og vi arbejder derfor bl.a. med at afprøve og implementere nye IT- og robotløsninger.

Vi forventer en tilsvarende organisk vækst i det kommende år inden for alle forretningsområder. Med en høj medarbejder- og kundetilfredshed, flere fagområder og integrerede ydelser har vi et stærkt fundament for at fortsætte vækstrejsen og øge kundetilgangen i 2020/21.